Zašto je Biologique Recherche sinonim za lepotu i vrhunsku kozmetiku?


Lepota

Losion P50 jedan je od najpoznatijih u kozmetičkoj industriji, kako među stručnjacima, kozmetičkim savetnicima i kozmetičarima, tako i kod većine onih koji vode računa o nezi svoje kože i tome koje i čije preparate za negu koriste. Iza losiona P50 stoji firma Biologique Recherche koja je na početku svog poslovanja zapravo predstavljala laboratoriju za istraživanje i razvoj u sferi kozmetičke industrije. Od laboratorijskog razvoja proizvoda namenjenih za profesionalnu, kozmetičku upotrebu kod svih onih koji nisu bili zadovoljni onim šta je tržište nudilo, Biologique Recherche je danas  poznata kao jedna od vodećih svetskih kompanija u kzometičkoj industriji, zastupljena u preko 70 zemalja sveta.


Kako je nastala kompanija Biologique Recherche?

Sama kompanija nastala je od truda Ivana Aluša i njegove supruge Žozet, koji su pokrenuli rad laboratorije za istraživanje i razvoj novih, kozmetičkih proizvoda za profesionalnu upotrebu. Ključni trenutak bilo je stvaranje losiona P50 koji je Ivan napravio za svoju suprugu, a koja ga je odmah prosleđivala i svojim klijentima i prijateljima, što je vrlo brzo stvorilo obožavaoce losiona kao veoma učinkovitog. Sam losio je zapravo bio podstrek da nastane Biologique Recherche koju karakterišu visoka profesionalnost, potpuna efikasnost, stručnost i rezultati koji su nezaboilazni. Dok je Ivan Aluš razvijao formulaciju losiona P50, njegova žena Žozet je radila na njegovoj primeni i načinu upotrebe, a kako formulacija, tako i sama tehnika i način primene nisu izmenjeni ni do današnjeg dana.

Već 20 godina unazad o kompaniji i brendu vodi računa sin ovog para, dr Filiš Aluš, koji je sva znanja iz interne medicine usmeri na kožu, pristup njenoj nezi, očuvanju, čime je dodatno doprineo da brend postane poznat širom sveta. Danas se najluksuzniji kozmetički saloni hvale saradnjom sa kompanijom Biologique Recherche i upotrebom njihovih proizvoda, sa uvek posebnim akcentom na losion P50 koji je i dalje početni korak u svim tretmanima. Ono šta je od početka Biologique Recherche odvajalo od drugih je najpre klinički pristup nezi kože, budući da su i sami Ivan i Žozet lekari, a pored toga upotreba čistih, gotovo sirovih sastojaka za kozmetičke proizvode, te poseban pristup u načinima i metodama rada.


Biologique Recherche tretmani i proizvodi u Beogradu

Sam brend je poslednjih godina, kao i potpuna beauty industrija, doživeo veliku ekspanziju i svetsku slavu, koja je svakako započeta i pre oko 40 godina. Naravno za sve je zaslužan prvi proizvod koji je već više puta pomenut, a koji svaki obožavalac nege kože, zdrave i lepe kože, ima u svom neseseru. Problem je često pronaći kako distributere Biologique Recherche kozmetike, tako i salone koji nude njihove tretmane, uz sve potrebne protokole i tehnike rada. Već je navedeno da su pristuni u oko 70 zemalja sveta, da predstavljaju jedan luksuzan pristup u nezi i očuvanju kože, koji je dostupan i kod nas.

Biologique Recherche tretmani deo su ponude salona lepote Beograd na vodi i to u okviru ponude Elegance Beauty Spa centra  koji je ovakvim odabirom kozmetike i brenda za saradnju opravdao kako svoju luksuznu, jednu od najpoželjnijih lokacija, tako i samo ime, jer Biologique Recherche nudi lepotu i eleganciju.






Srodni tekstovi:


Kako se počelo sa bušenjem bunara?

Od davnina se tražila voda. Ljudi su se na različite načine snalazili, a danas je sve mnogo lak&scar...

Detaljnije

Šta su krunice za zube i čemu služe?

Jedna od opcija kojima pribegavaju stomatolozi kada dođe do značajnih oštećenja zuba jesu i t...

Detaljnije

Želite da koristite bežične bubice? Evo na šta treba da obratite pažnju

Ukoliko ste se već odlučili da koristite bežične bubice, neophodno je i da saznate nešto o nj...

Detaljnije

Kako napraviti harmonika vrata

Mnogo toga što nam je potrebno u domu deluje da ne možemo sami da napravimo, bez pomoći majst...

Detaljnije
Copyright © 2018 Moj Bazar. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS