Reklamne kese – šetajuća reklama


Ekonomija Ekonomija

reklamne kese


Razmišljate o reklamiranju, uzeli ste u obzir sve moguće reklamne alate,  za prethodne akcije ste već koristili letke i brošure,  kontaktima ste podeliti vizit karte, treba Vam novi reklamni proizvod kojim ćete izmamiti osmeh na lica svojih potrošača. Setite se poslednjeg sajma i tih ljudi koji su prolazili noseći po nekoliko kesa, od promotivnog materijala koji su usput pokupili, one su im najkorisnije, zato što su na sigurno spakovali proizvode zbog kojih su došli, poneće ih kući i iskoristiti sigurno još koji put. Koliko god ne voleli sve one koji ih sakupljaju, moraćete da priznate da i Vi imate negde neku kesu koju ste ostavili zato što će istrajati ako ponesete nešto teže ili je tako originalna da nije za bacanje.


Izdržljivost i originalnost reklamnih kesa

Kojom god delatnošću da se bavite, ako prodajete proizvode ili čak i neke usluge, bavite se zdravstvom ili obrazovanje, u nekom trenutku spakovaćete potrošačima ili klijentima neki proizvod ili materijal, ukoliko kesa u koju pakujete nema Vaš logo ili naziv firme, onda dosta gubite, gubite „šetajuću reklamu“ koju će Vaši klijenti poneti sigurno nekoliko puta sa sobom ukoliko je originalna, ali i izdržljiva. Mnogo ljudi će na taj način videti Vašu reklamu, zato su reklamne kese marketinški alat kome treba da posvetite više vremena i pažnje. U kesama se nose proizvodi različite težine, pa je potrošačima važno da su one izdržljive,  u štamparijama će Vam sigurno ponuditi opciju da  ih rade od najkvalitetnijih biorazgradivih materijala, a ručke ojačaju ili postoje čak i plastične ručke.  Vlasnici butika posebno vode računa da reklamne kese budu kvalitetne, ali i atraktivne, moderno dizajnirane, zato što tako šalju poruku potrošačima da prate trendove i da će  sigurno u njihovoj radnji naći ono što je trenutno najaktuelnije. 


Dizajniranje 

Dizajn reklamne kese predstavljaće Vas i Vašu kompaniju kao posredni marketinški proizvod, koji ukazuje na to da ste profesionalni i posvećeni poslu. Iako je njihova primarna uloga reklamna, one moraju biti i funkcionalne, ali i estetski originalne, a to se postiže dobrim dizajniranjem, njegovi efekti su različiti od toga da nas nasmeju kad vidimo reklamu, do toga da sadržajem pokrenu svest o globalnim pitanjima. 


Štampa na papirnim kesama

Vlasnici butika, parfimerije, bilo koje druge prodavnice, prosto se nadmeću u tome da po kesama budu prepoznatljivi. Teže modernim i brendiranim kesama, medjutim, ne treba zaboraviti da je važno da budu od biorazgradivih materijala, uglavnom ih štamparije imaju u ponudi sa ručkom, bele ili u natron. Važno je da bude od kvalitetnog materijala kako bi bila što duže u upotrebi i vidljiva što većem broju ljudi, neka je plastificiraju za Vas kako biste obezbedili ovaj efekat. Ukoliko uz dugotrajnost želite i ekskluzivu, onda postoji mogućnost zlatotiska ili parcijalnog UV laka kojim se postiže efekat trodimenzionalnosti. U štampariji rade dizajn i grafičku pripremu po isključivo Vašoj želji, ukoliko želite da, ipak, to odradite sami, daće Vam šablom u štampariji po kome ćete uraditi pripremu za štampanje Vaše reklamne kese.  Cena njihovog štampanja je minimalna u poredjenju sa efektom reklamiranja koji dobijate preko reklamne kese kao „šetajuće reklame“.






Srodni tekstovi:


Emocionalne promene i priprema za dolazak bebe

Trudnoća je jedan od najposebnijih perioda u životu žene, ali može doneti i različite emocionalne i...

Detaljnije

Kada treba koristiti crveni malč?

Svako ko voli da uređuje okućnicu sigurno zna i kako izgleda crveni malč. Upravo ta vrsta malča se n...

Detaljnije

Salon tepiha Beomoda u ponudi ima sve po poslednjoj modi

Kao neizostavan element uređenja enterijera, tepisi daju završni izgled vašem domu. Za...

Detaljnije

Zašto je važno uzimati probiotik?

100 hiljada milijardi mikroorganizama živi u digestivnom traktu čoveka. Zbunićete se ako samo i poku...

Detaljnije
Copyright © 2018 Moj Bazar. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS