Kako odabrati suncobran za terase i bašte poslovnog objekta?





Bašte i terase ugostiteljskih objekata ne mogu bez odgovarajućih suncobrana koji ne samo da služe za zaštitu od sunca već su i dekoracija, ali i odličan promotivni materijal po kome je moguće raspoznati različite objekte i biti upečatljiv.

Ugostiteljski suncobrani treba da budu čvrsti, stabilni, otporni na vetar i ekstremne vremenske uslove, lako sklopivi i dekorativni u prostoru gde su smešteni.

Kako izgledaju ugostiteljski suncobrani?

Kada se biraju ugostiteljski suncobrani prodaja nudi raznovrsne modele, ali je izuzetno važno izabrati tip koji odgovara površini koju štiti, dimenzijama platna i načinu rasklapanja. Ovakvu zaštitu od sunca ne biraju samo poslovni objekti već su odlični i za bašte domova jer su stabilni i čvrsti uprkos različitim vremenskim prilikama. 

Za razliku od klasičnih suncobrana koji se mogu iskriviti ili pasti ako su na vetru, ugostiteljski suncobrani mogu da izdrže jake udare vetra i čine dobru zaštitu bez obzira na vreme napolju.

Predstavljaju izvor prijatne hladovine i zbog visine na kojoj se šire, ali i zbog platna koje blokira UV zračenje, ne bledi i izgleda odlično iako je izloženo jakoj sunčevoj radijaciji i kiši. Izrađuje se u bojama po želji i svaka će izgledati odlično čak i nakon više godina upotrebe.

Sa ugostiteljskim suncobranima je svaka bašta i terasa bezbedna, a gosti smešteni u prijatnoj hladovini, zaštićeni od vetra i kiše.

Suncobrani kao promotivni materijal

Sve se može iskoristiti u svrhu promocije, a najbolje je kada su to vizuelni predmeti koji asociraju na delatnost i postaju prepoznatljivi deo neke firme.

Platno na ugostiteljskim suncobranima je idealno da se koristi kao promotivni materijal tako što se može odabrati boja i odštampati tekst po želji, najbolje logo koji će i iz daleka pokazati o kom objektu je reč.

Velika prednost suncobrana je taj što im možete menjati mesto, sklanjati u potpunosti, postavljati ih pojedinačno. Kada se kupuju ugostiteljski suncobrani prodaja podrazumeva i mogućnost graviranja pa će se pored izbora boje dobiti i personalizovani izgled i dizajn po želji kupca.

Ovakva reklama je efektna i dugotrajan vid promocije i svakako da vredi isplanirati koje boje bi bile vaš zaštitni znak i kako da se istakne logo na najbolji način.

Ugostiteljski suncobrani prodaja polovnih modela - da ili ne?

Kada se traži kriterijum „ugostiteljski suncobrani prodaja“ jasno je da postoje i polovne varijante koje budu primamljive zbog znatno niže cene. Ipak, ovakva kupovina vlasnike najčešće skuplje košta nego da su uložili u nove suncobrane za ugostiteljstvo.

Reč je o tome da je teško otkriti da li postoji neki problem sa mehanizmom za sklapanje, da li je platno negde pocepano, da li je postolje odgovarajuće i šta raditi sa platnom koje je izbledelo?

Novi ugostiteljski suncobrani traju duže, funkcionišu besprekorno, izgledaju bolje i dolaze sa garancijom pa je mnogo bolje jednom platiti više nego kupovati polovne modele koji će brže tražiti zamenu.

Uspešni ugostitelji brinu o svakoj stavci u svom poslovanju. Suncobrani su mnogo više od zaštite od sunca, oni odražavaju poslovanje i dekorišu eksterijer objekta. Zbog toga je važno pravilno izabrati model koji će da bude odlična reklama vašeg biznisa pored osnovne namene, zaštite od sunca.









Srodni tekstovi:


Renoviranje kupatila – o čemu treba voditi računa

Adaptacija ili renoviranje kupatila nije ni malo jednostavan i lak zadatak. Bilo da li ste kupili no...

Detaljnije

Prednosti i mane PVC stolarije

Drvena ili pvc stolarija, koju imate u vašem domu? Pvc stolarija s pravom nosi i naziv energe...

Detaljnije

Trendovi za uređenje stana u 2020. godini

Boja godine svakako je svetlija nijansa zelene. I trendu je još uvek i nordijski stil, ali i ...

Detaljnije

Razlike između TFT, LCD i Plazma monitora

Ako razmišljate u duhu ovog 21. veka, onda je bitno da tehnika koju posedujete ide u korak sa...

Detaljnije
Copyright © 2018 Moj Bazar. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS