Kako odabrati suncobran za terase i bašte poslovnog objekta?
Bašte i terase ugostiteljskih objekata ne mogu bez odgovarajućih suncobrana koji ne samo da služe za zaštitu od sunca već su i dekoracija, ali i odličan promotivni materijal po kome je moguće raspoznati različite objekte i biti upečatljiv.
Ugostiteljski suncobrani treba da budu čvrsti, stabilni, otporni na vetar i ekstremne vremenske uslove, lako sklopivi i dekorativni u prostoru gde su smešteni.
Kako izgledaju ugostiteljski suncobrani?
Kada se biraju ugostiteljski suncobrani prodaja nudi raznovrsne modele, ali je izuzetno važno izabrati tip koji odgovara površini koju štiti, dimenzijama platna i načinu rasklapanja. Ovakvu zaštitu od sunca ne biraju samo poslovni objekti već su odlični i za bašte domova jer su stabilni i čvrsti uprkos različitim vremenskim prilikama.
Za razliku od klasičnih suncobrana koji se mogu iskriviti ili pasti ako su na vetru, ugostiteljski suncobrani mogu da izdrže jake udare vetra i čine dobru zaštitu bez obzira na vreme napolju.
Predstavljaju izvor prijatne hladovine i zbog visine na kojoj se šire, ali i zbog platna koje blokira UV zračenje, ne bledi i izgleda odlično iako je izloženo jakoj sunčevoj radijaciji i kiši. Izrađuje se u bojama po želji i svaka će izgledati odlično čak i nakon više godina upotrebe.
Sa ugostiteljskim suncobranima je svaka bašta i terasa bezbedna, a gosti smešteni u prijatnoj hladovini, zaštićeni od vetra i kiše.
Suncobrani kao promotivni materijal
Sve se može iskoristiti u svrhu promocije, a najbolje je kada su to vizuelni predmeti koji asociraju na delatnost i postaju prepoznatljivi deo neke firme.
Platno na ugostiteljskim suncobranima je idealno da se koristi kao promotivni materijal tako što se može odabrati boja i odštampati tekst po želji, najbolje logo koji će i iz daleka pokazati o kom objektu je reč.
Velika prednost suncobrana je taj što im možete menjati mesto, sklanjati u potpunosti, postavljati ih pojedinačno. Kada se kupuju ugostiteljski suncobrani prodaja podrazumeva i mogućnost graviranja pa će se pored izbora boje dobiti i personalizovani izgled i dizajn po želji kupca.
Ovakva reklama je efektna i dugotrajan vid promocije i svakako da vredi isplanirati koje boje bi bile vaš zaštitni znak i kako da se istakne logo na najbolji način.
Ugostiteljski suncobrani prodaja polovnih modela - da ili ne?
Kada se traži kriterijum „ugostiteljski suncobrani prodaja“ jasno je da postoje i polovne varijante koje budu primamljive zbog znatno niže cene. Ipak, ovakva kupovina vlasnike najčešće skuplje košta nego da su uložili u nove suncobrane za ugostiteljstvo.
Reč je o tome da je teško otkriti da li postoji neki problem sa mehanizmom za sklapanje, da li je platno negde pocepano, da li je postolje odgovarajuće i šta raditi sa platnom koje je izbledelo?
Novi ugostiteljski suncobrani traju duže, funkcionišu besprekorno, izgledaju bolje i dolaze sa garancijom pa je mnogo bolje jednom platiti više nego kupovati polovne modele koji će brže tražiti zamenu.
Uspešni ugostitelji brinu o svakoj stavci u svom poslovanju. Suncobrani su mnogo više od zaštite od sunca, oni odražavaju poslovanje i dekorišu eksterijer objekta. Zbog toga je važno pravilno izabrati model koji će da bude odlična reklama vašeg biznisa pored osnovne namene, zaštite od sunca.
Srodni tekstovi:
Šta učiniti ako ste izgubili posao i kako pronaći novi
Gubitak posla je izuzetno stresna životna situacija koja izaziva niz nelagodnih osećaja i nega...
DetaljnijePovrede kao sastavni deo života
Vođenje zdravog načina života uključuje pravilnu ishranu i redovno bavljenje fizičkom aktivno&scaron...
DetaljnijeSaveti za održavanje parketa i laminata
Jedan od radova koji ćete sasvim sigurno imati u svom domaćinstvu makar jednom u životu jeste zamena...
DetaljnijeRolo komarnici u dečijim sobama
Deca se jako plaše insekata, kako onih većih tako i onih manjih, koji im stvaraju skroz druga...
Detaljnije