Kako odabrati suncobran za terase i bašte poslovnog objekta?





Bašte i terase ugostiteljskih objekata ne mogu bez odgovarajućih suncobrana koji ne samo da služe za zaštitu od sunca već su i dekoracija, ali i odličan promotivni materijal po kome je moguće raspoznati različite objekte i biti upečatljiv.

Ugostiteljski suncobrani treba da budu čvrsti, stabilni, otporni na vetar i ekstremne vremenske uslove, lako sklopivi i dekorativni u prostoru gde su smešteni.

Kako izgledaju ugostiteljski suncobrani?

Kada se biraju ugostiteljski suncobrani prodaja nudi raznovrsne modele, ali je izuzetno važno izabrati tip koji odgovara površini koju štiti, dimenzijama platna i načinu rasklapanja. Ovakvu zaštitu od sunca ne biraju samo poslovni objekti već su odlični i za bašte domova jer su stabilni i čvrsti uprkos različitim vremenskim prilikama. 

Za razliku od klasičnih suncobrana koji se mogu iskriviti ili pasti ako su na vetru, ugostiteljski suncobrani mogu da izdrže jake udare vetra i čine dobru zaštitu bez obzira na vreme napolju.

Predstavljaju izvor prijatne hladovine i zbog visine na kojoj se šire, ali i zbog platna koje blokira UV zračenje, ne bledi i izgleda odlično iako je izloženo jakoj sunčevoj radijaciji i kiši. Izrađuje se u bojama po želji i svaka će izgledati odlično čak i nakon više godina upotrebe.

Sa ugostiteljskim suncobranima je svaka bašta i terasa bezbedna, a gosti smešteni u prijatnoj hladovini, zaštićeni od vetra i kiše.

Suncobrani kao promotivni materijal

Sve se može iskoristiti u svrhu promocije, a najbolje je kada su to vizuelni predmeti koji asociraju na delatnost i postaju prepoznatljivi deo neke firme.

Platno na ugostiteljskim suncobranima je idealno da se koristi kao promotivni materijal tako što se može odabrati boja i odštampati tekst po želji, najbolje logo koji će i iz daleka pokazati o kom objektu je reč.

Velika prednost suncobrana je taj što im možete menjati mesto, sklanjati u potpunosti, postavljati ih pojedinačno. Kada se kupuju ugostiteljski suncobrani prodaja podrazumeva i mogućnost graviranja pa će se pored izbora boje dobiti i personalizovani izgled i dizajn po želji kupca.

Ovakva reklama je efektna i dugotrajan vid promocije i svakako da vredi isplanirati koje boje bi bile vaš zaštitni znak i kako da se istakne logo na najbolji način.

Ugostiteljski suncobrani prodaja polovnih modela - da ili ne?

Kada se traži kriterijum „ugostiteljski suncobrani prodaja“ jasno je da postoje i polovne varijante koje budu primamljive zbog znatno niže cene. Ipak, ovakva kupovina vlasnike najčešće skuplje košta nego da su uložili u nove suncobrane za ugostiteljstvo.

Reč je o tome da je teško otkriti da li postoji neki problem sa mehanizmom za sklapanje, da li je platno negde pocepano, da li je postolje odgovarajuće i šta raditi sa platnom koje je izbledelo?

Novi ugostiteljski suncobrani traju duže, funkcionišu besprekorno, izgledaju bolje i dolaze sa garancijom pa je mnogo bolje jednom platiti više nego kupovati polovne modele koji će brže tražiti zamenu.

Uspešni ugostitelji brinu o svakoj stavci u svom poslovanju. Suncobrani su mnogo više od zaštite od sunca, oni odražavaju poslovanje i dekorišu eksterijer objekta. Zbog toga je važno pravilno izabrati model koji će da bude odlična reklama vašeg biznisa pored osnovne namene, zaštite od sunca.









Srodni tekstovi:


Prodaja stana u svega nekoliko koraka

Za samo donošenje odluke o prodaji stana potrebno je mnogo više angažovanja i zalaganj...

Detaljnije

Kapsule za kafu: ukusi za svakoga

Kafa je opuštajući, osvežavajući i napitak bez koga većina ljudi danas ne započinje novi dan....

Detaljnije

Koja je udobna obuća za trudnice?

Tokom trudnoće nastaju razne promene u hormonima, što se uočava na telu svake žene. Jedna od ...

Detaljnije

Na šta sve treba da obratite pažnju ukoliko otvarate privatnu ORL ordinaciju?

Svaka vrsta privatnog posla nosi sa sobom određene prednosti, ali i rizike, posebno kada je reč o de...

Detaljnije
Copyright © 2018 Moj Bazar. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS